birkedibirdorukannesi Kızlar ne yapıyorsunuz nasıl geçti bu günleriniz 😞 ilk bebeğim lohusalığı yalnız geçirmek istedim bebeğimle aramızdaki bağ sağlıklı olsun diye şükür güzel geçiyor gaz problemi süt ateşi falan yaşadık mücadele ediyoruz ama bebiş mememi bırakmıyor göğsümde uyumak istiyor ve uyku saati çok az 24 saatte totalde 8 9 saat uyuyor
muazmrv birkedibirdorukannesi 35 günlük benimki, geceleri 1de uyuyunca 2 saatte bir kendi uyaniyor yani mizikliyor bende alıp emziriyrm altni degstrp yatyrm gündüz 4-5 sefer uyuyor . Senin uyuma saati azmis ama karnını doyur altı temizse ben ayağımda sallıyorum ona alıştı. Bı alışkanlık bul. Başta kucağımda sakinlestiriym sonra ayağıma . Memede uyumasın diye
Oysul birkedibirdorukannesi 1,5 aylık uyku sorunu bizde de var. Önceleri gece uyur sabah 5′ ten sonra huysuzluk başlardı şimdi geceleri de uyumaz oldu. Sizin bebeğiniz gibi bizim de uyku saatimiz anca 8-9 saat. Memede uyursa biraz daha uzun uyuyor ama yatağına aldığım gibi anında uyanıyor. Hal böyle olunca ikimiz de zorlanıyoruz.
Fatmaaydn birkedibirdorukannesi benimki de 25 günlük sürekli meme istiyor memede uyuyor memeden ayıramıyorum sürekli emmek istiyor durmuyor hiç ağlıyor sürekli ne yapsam olmuyor ne yapacağımı şaşırdım bende gündüz hiç uyumuyor nerdeyse geceleri de 2 saatte bir uyanıyor doğru düzgün uyumuyor 😔
birkedibirdorukannesi muazmrv geceleri ben de sarılıktan dolayı sürekli emzirdim uyanıyor yine emiyor ama gündüz uykusu hiç yok 😞 sallamıyorum hamilelikte aldığımız anne bebek eğitimi sağlıklı olmadığını söyledi poposuna pış pış yaparak uyutuyorum akşam ama gündüz etki etmiyor 😞
Mlke301020 birkedibirdorukannesi kelin ilacı olsa başına sürermiş hesabı😅 bizimki hala memede uyuyor meme aşığı valla bilen varsa söylesin canım . Ben beceremedim her ay atak haftası ay ay huyları değişiyor ben bir şey anlamadım. Benim bebeğim 5 aylık bi türlü atak haftaları bitmedi . Drları dinliyorum nette geceleri 9 saat uyuyabilirler kesintisiz diyor. Bizimki 6-7 kere uyanır emmeye hangi bebek için geçerli bilmiyorum olan varsa da maşallah😃
muazmrv birkedibirdorukannesi memede uyumuyormu kısa kısa kestirmesi bile yeterli olur diye düşünüyorum
birkedibirdorukannesi Oysul aa seni happymom dan hatırlıyorum sanki eşinle sorunların vardı? Of evet ya ve evde yalnızım sürekli kucak kucağa oturuyoruz bazen kahvaltım öğlen 2 yi falan buluyor sütüm kesilecek diye tedirgin oluyorum böyle de 😞 acaba pedagog yada bebek hemşiresi desteği almamız gereken bir durum mu normal mi yoksa
Canisi21 Oysul benim ki de 1,5 aylık inanın gün içi 0 uyku, emerken de kestiriyor sadece, geceleri de nerdeyse saat başı kalkıyor, ve 24 saat emmek istiyor delirmek üzereyimm
birkedibirdorukannesi Mlke301020 ay valla Nası haklısın 😂 bu anlatılan bebekler kimin bebeği acaba🤨 duş iyi gelir dediler akşamları yıkayıp uyutmayı denedim yine 2 saat sonra kalkıyor 👊 dardayııız
Oysul birkedibirdorukannesi evet zaten kullanıcı adım orada da aynıydı 😄 bebek hemşirelerine sormak iyi fikir aslında ama burada çok post oluyor uymuyor diye. Bu dönemdeki bebeklerin uyku sorunu var sanırım 🤷♀️ size bu cevabi yazarken yine kucakta indirdim an uyandı mecbur yine aldım kucağıma 😅😅
yagmurum_53 birkedibirdorukannesi spaya götürün benim bebegim de 45 günlük geçen kırk çıkarmak için götürdüm yüzme hidroterapi masaj fln ordan geldigimzden beri uyuyor geceleri hatta bn uyanmasam uyanacagı yok nor alde 2 saatte bir ağlardı meme emmek için kalkardm kaç gndr 3 4 saati buluyor oda bn uyanıyorum tesadüfen öyle emziriyom
birkedibirdorukannesi Mlke301020 evet ya ilk haftalar çok ağlamıştım ben bakamıyorum çocuğa diye de oda çare olmuyor güçlü olup çare aramak gerekti
birkedibirdorukannesi Fatmaaydn ayy Allah yardımcımz olsun hepimizin 😞 bir de göğüs acısı ekleniyor tabi sürekli meme isteyince bazen dişlerimi sıkıyorum acıdan
Mlke301020 birkedibirdorukannesi bende şu sıralar ağlıyorum uykusuzluktan çöktüm resmen benim gözümü kapatmamı bekliyor 🥲
birkedibirdorukannesi Mlke301020 sabredip çözüm aramamız lazım brşeyler deneyelim nasıl uyur diye bizim ağlamamz daha sarpa sardırıyor herşeyi 😞
fatimas27 birkedibirdorukannesi canim benim bebegım 29 gunluk oglum gunduz 5 de kalkıyor 11 e kadar uyanık ara ara dalıyor ondan sonrası uyku emmeye kalkıyor. Aksam da 1 saat uyanık kalıyor… Kızım da 15 aylık cok zor oluyor kızımı gece 11 de yatırıyorum 5 de ayaktayım. Uykusuzluktan ölüyömmm😥😥😥
birkedibirdorukannesi fatimas27 oğluşun Nası uyuyor peki bu saatlerde bir alışkanlığın var mı ? Ay iki bebek Allah yardımcın olsun senin daha zor
Mlke301020 birkedibirdorukannesi ben bide yatağı bile ayırmamışım benimle uyuyor benim işim daha zor 🥲
fatimas27 birkedibirdorukannesi yok canım emzırıp yerine koyuyorum uyanırsa eger karnı toksa pişpişliuom yatıyor. Allah razı olsun canım
birkedibirdorukannesi Burcinisp sadece öğlen olsa şükür de sabah 6 gibi kalkıyor gece 1 e kadar tekrar sadece memede uyuyor 😞
birkedibirdorukannesi fatimas27 ya ben de pes etmeden memede uyuduğunda her seferinde beşiğine alıyorum ama her seferinde uyanıyor gece poposuna pıt pıt yapınca uyuyor ama şmdi uyumuyor 😞
Burcinisp birkedibirdorukannesi bebeklerin memede uyumak istemesi normal. 3 ay biizm uzantımız gibi hissediyorlarmış kendilerini. Bende kızımı kucaktan bıraktığım an uyanıyor. Kucakta geziyoruz. Pusetinde yatıyor öyle idare ediyorum. Koca gün sadece 2 saat uyudu o da arabada olduğumuz için. 2. Kızımda uykusuz cıktı 😀alışkınım ben