Ya sihirli halka yı yapıp kapatıyorum
Ama o kenar batacağım taraf çok sıkışık oluyor sık yapmıyorum gevşek yapıyorum
Ben youtu.be den bir tane model seçtim o model de kaydırma yöntemi ve hemen zincir yapıyor ama ben yapacağım yeri bulamıyorum
A 101 kitin içinden çıkan iple yapamadım kartopu marka ip aldım oda aynısı oldu
Nerde yanlış yapıyorum yaa
Kaydırma işlemini yapmam mı lazım yoksa başka model mi seçiyim
Şimdi denedim ip önümde ama sıkıştırdıktan sonra batamıyorum