QueenBeee Maternalmom-_- ben hiç kullanmadım ama hastanede yatan bebişlerimize ishal olduğunda sabah akşam serum içinde veriyorduk ishalini takip ederdik azalma ya da artış gösterdiğinde doktorla iletişime girerdik ilacı sonlandırırdık
Maternalmom-_- QueenBeee bize de şurubu verildi ama biraz azaldı gibi 5 aylık bebek ağır olmaz mı acaba ya
QueenBeee Maternalmom-_- kilosuna göre iyi eğer azaldıysa günde iki defa ver yine azalma görürsen bir defaya düşür canım