alkilic Merhaba herkese gece bezi olarak aktif bebek kullanıyorum oğlum 7kilo 4 numarayı kullanıyordum şimdi premium care geçmek istiyorum ama onun için diğerlerinden bi tık büyük diyolar çoklu paket alıcam acaba 5 numarası çok mu büyük olur 4 alsam aktif bebekten daha mı büyüktür bilgisi olan var mı?
Kvrckanne alkilic aralarında çok büyük fark yok. Ben gündüz aktif bebe gece premıum care kullanıyorum kızıma. İkisi de 5 numara
Smy16 alkilic aktif bebek kullanıyodum bi paket premium aldık bebegimin altını mahvetti hep pişik oldu bence ilk başta çoklu paket almayın eger pişik felan yapmazsa çoklu alın önce deneme amaçlı az alın
Roseses alkilic bi no büyük oluyor premiumlar, ama erkek bebesine bol takın bezi derler genellikle o yüzden çok da sorun olmaz bence, 2 sene kızıma premium kullandım çok da memnun kaldım, deneme boy alın isterseniz 5-10 tane öyle bakın.
alkilic Smy16 gündüz mü kullandınız gece mi? Aktif bebeyi ben gece takıyorum akşam 9 da en geç 10 da takmış oluyorum sabah 11e kadar duruyor kaka yapmadığı sürece ve ona rağmen ciddi bi kuruluk oluyor bezde. Acaba premium care aynı olur mu onun ikilemini yaşıyorum
alkilic Roseses şuan zaten 4 numara 9-14 kilo oğlum 7 kilo aslında 1 numara büyük takıyorum ama çok aşırı hareketli lastikler hafif kızartmaya başladı. Numara konusunda o yüzden bi kararsızım 5 alsam çokmu büyük olur geceleri premium kullanmayı düşünüyorum artık