ozdenarda dun 2.dozunuda yaptirdim yaptirilmasi taraftariyim evet kesinlikle bu hastaliga yakalanmicak diye bisey yok ama yaklanirsa hafif atlatma sansi var çünkü rota da vücutta su kaybı oluyor buda vucut direncini dusuruyor uzun sure toparlanamiyor bunu kziima yapmak istemedigim icin ucretlide olsa yapmak istedim ☺ evet onceden yoktu bu bizler oldukmu bu asiyi diyen olacaktır ama bizim donememizde bu kadar göç ve hastalik yoktu ve istemsizce bilinçsizlik vardi