Dünde yazdım fakat kimseden yorum alamadım. Bebeğim 7 ay 10 günlük ayaklarının üstüne basamıyor veyada basmak istemiyor. Zıpzıp vardı evde ona koydum öğrenir basmayı diye ama farkettim ki bedenini dik tutamıyor öne doğru düşüyor normal mi acaba ya erkenden mi bir şeyleri bekliyorum bebeğimden çok kafama takıldı bu durum🤷🏼♀️