6 gün oldu bebeğim doğalı, biliyorum daha her şeyin başındayız ama bu kadar zor olduğunu hiç bilmiyordum… Gece ağlamaktan mahvoluyor, sürekli ama sürekli meme istiyor ağzıyla meme arıyor. Veriyorum, dalıyor, yatağına koymadan tekrar meme aranıp ağlıyor. Lütfen beni kınamayın 5 yıldır evliyiz 4. Yılın sonunda bir çocuğumuz olsun istedik ama o kadar yorucu ki bu durum, hayatım bitmiş, her şeyimi kaybetmiş gibi hissediyorum.Bebeğime hem ben hem babası şükrediyoruz, sürekli şükür ve dua ile çocuğumuza bakıyoruz ama hayatımız o kadar değişti ki kendimi çok kötü hissediyorum.Bunaldığım için yazmak istedim kusura bakmayın lütfen.