Günaydın hanımlar.
21 Aylık bir kızım var. Yediği yemekler zaten çok sınırlı, içtiği iki çeşit çorba, yediği iki çeşit yemek var resmen. Kahvaltıda da aynı şekilde. Yediği şeyler kısıtlı. Bir süredir bu ağzında yemek bekletme huyu başladı, başlarda tepki vermedim ama artık iş çığrından çıktı. 15-20 dakika bir lokmayı yutmasını bekliyorum, pes edip çıkar diyorum çıkarmıyorda. Ağzı da dolu dolu olmuyor, mesela ufak bir dilim salatalığı bile ağzında bekletiyor. Blw denedim, bu sefer de ağzına her şeyi tıkıp öyle bekletiyor ve ağzı çok dolu olduğu için öğürerek çıkartıyor. Yemin ederim yiyecek diliyle kaynaşıyor artık ağzında beklemekten. Buna nasıl bir çözüm bulabilirim? Artık kaldıramıyorum bazı şeyleri, tahammül edemiyorum gerçekten sabrım tükendi.