8.ayda beyaza baslaniyor cunku 9.ayda kizamik aşisi yapiliyor eger beyazi alerji yapiyorsa 8.ayda doktora gonderiyolaar o fenomen dogru yapiyor bende tereyaginda peynitli kiymali mantarli omlet hepsini veriyorum 😀😀😀bu arada asiri pinpirikli bir anneyim ben veriyosam herkes verebilir bence😀😀