Sumeyra87 emzik haline getirmiş belli ki 3. Ayda 25 dakikayı geçmesin demişti doktorumuz sağ meme 5 dakika sol meme 20 dakika, daha sonraki emzirmede sol 5 dakika sağ 20 dakika şeklinde, tabii bu bir süre sonra yapılamıyor.. Kusmasını ben hala engelleyemiyorum maalesef emzirmeden hemen sonra dik tutun yarım saat deniyor ama kaldırdığım anda kusuyor.. Bazı doktorlar da 3 saat içinde sadece bir kez emzirin diyor onu da uygulamayı başaramadık. Sadece gece sürekli uyanıyordu onu emzirdikten sonra kanguruda uyutarak uyuttuktan sonra da derinleşene kadar kucagımda yatırarak hallettim, dik olduğu için uyanmıyor, yatağa yatırmadan önce de uyku halindeyken tekrar emzirip yatırıyorum.. (tam bir kısır döngü memede susuyor, ama sonra refluden uyuyamıyor gece bunu çözmeye çalışıyorum.)Her ağladığında meme vermemeyi öğretme çalışıyorum bir yandan uyandığında kendi kendine uykuya geçmeyi öğrensin diye..