Merhaba anneler, teslim pozitif covid ilaçları kullaniyorum pazartesi günü bitecek bu sürede emziremiyorum ilac bittikten 24 saat sonra emzirebilecegim söylendi, benim durumumda olan anneler varmi? süreciniz nasik gidiyor? evde nasil tedbirler alıyorsunuz? konuşabilir miyiz? bebegime dokunamıyorum, kendimi kötü hissediyorum