Deriko salla dur yöntemi var canım, tam ayrıntılı bilmiyorum ama hani özetle şöyle 10 kere salladın 2 kere duruyosun, sonra 3 kere sonra 4 kere duruyosun derken kademeli olarak sallama işini azaltıyorsun. Rakamları salladım yanlış anlama. İnstagramda tunalihayat diye bir sayfa var, ücretsiz yardımcı oluyor annelere ki zaten orada detayıyla anlatmış her şeyi oraya bir bak istiyorsan. Benim bebiş 4.5 aylık ben hiç sallamadim yatağında pis pis yaparak uyutuyorum ama ona bile 10 dk direniyor, yajnj bu işler sabır işi anlayacağın. Bebeğin muhtemelen direnecek ama sen Vazgeçme.