AntiFilozof Kızlar ilk ay bebeğimle doktor tavsiyesi ile meme mama gidiyorduk sonrakı ay 1320 gr aldığı için doktor mamayı bırak dedi bu sefer bebeğim 300 gr kadar zayıflamış başına gelen varmı neden zayıfladı doymuyormu sadece sütle
Benanneyimanne AntiFilozof mamayı ne kadar verıyordunuz kı bu kadar ıyı kılo alırken nıye zayıfladı acaba mamayı cokmu verıyordunuz
Kelebegimmmm AntiFilozof panik yapmayın. Sadece yanlış yönlendrmiş. Ne kadr mama veriyrdnz? Mama birden bırakılmaz. Bir ayda mı 300 verdi?. Kademeli azaltmak gerekir ki memeler mama miktarını üretsin. Mama verdğnzden memelerin hberi yok. Onlr bebk daha az emiyrmbiliyrdu. Şimdi bebek emdikçe o miktar gelir.
Defnelinaa AntiFilozof canım mamayı birden mi bıraktınız birden bıraktıysanız zayıflar azaltarak bırakmanız gerekirdi mesela bende sütüm çoğalınca birden kestim mamayı benim k8zimda zayıfladı emzirme danışmanı kızmıştı bana azaltarak bırakmak gerekir demişti
1mom04 AntiFilozof sütün yetmiyor olabilir mamayı bıraktıktan sonra çişli bez sayısında değişiklik oldu mu
Smrenes İlk aylarda özellikle kilo aldıktan sonra zayıflamaması lazım.. Ağlamıyor muydu açlıktan falan 300 gr verdiyse bebek aç kalmış hiç beslenmemiş demek ki.. Kıyamam.. Eğer bu şekil devam edecekse bence mama takviyeli devam edin
AntiFilozof Smrenes uykuya dalmada güçlük çekiyor doktora söyledim yine mama verme 10 gün sonra bakalım diyor
Benanneyimanne AntiFilozof çokta degılmiş aslında kac kere verıyordunux gunde bıde mama etkılese bıle az kılo alır bebegınız kılo bıle vermiş bunun baska bır sebebı olabılır sütünüzde azalma varmı bebegınız gun ıcınde kac çiş yapıyor huzurlumu bunları takıp edın
Kelebegimmmm AntiFilozof günde tek 60 mı? O zman mamayla ilgisi yok. Doktr yanlış bişe dememiş. Onunbebeğe hiçbr faydası yok ki. Gereksz mama kullanımı olmş
AntiFilozof Kelebegimmmm başka bir doktor söylemişti günde 60 cc gece ver diye gezmediğim doktor kalmadı 2 ayda hepsi başka bişey söylüyor
Meltemli AntiFilozof Doktorun dediği gibi bı hafta 10 gün emzirme kampına al bol bol emzir tekrar kilo alımına bakıp mama başlarsın emdikçe süt çoğalacaktir
AntiFilozof Benanneyimanne sütüm önceden yetmiyordu galiba emerken ses gelmiyordu fazla şimdi emziriyorum yutkunma sesleri güzel geliyor bez sayısıda iyi ama kilo vermiş olması çok canımı sıkıyor mama takviyesine devam etsemmi bilmiyorum çocuğum aç kalıyor diye içim içimi yiyor önceden uyukuya dalamıyordu bide şimdi emzirdim yatırdım kendi uyumuş beşikte tok olmasa uyumazdı galiba eme eme yeni arttı galiba sütüm
Benanneyimanne AntiFilozof bır hafta bu sekılde ılerle canım o zaman bol bol yeşillik su helva tahın tuket yedıklerıne dıkmat et 1 hafta sonra kılosunu kontrol et gereklımı degılmı bellı olur
Kelebegimmmm AntiFilozof bu doktr gerçktn saçmalamş. Meme reddi yapar. 60 cc nin de hiç faydası olmaz. Boşuna sütten kesilr
Kelebegimmmm AntiFilozof 1300 aldığına göre sütünz çoktr. Süt artrmayla ilgilili durum yok. Bi nedendn fazla emmemiş