JaneAusten htceee98 Bizde bir azalma oldu. Bebeğim genelde her ay 1500e yakın alırdı ama 4. Ay 900 aldı. Hareketlenmeler başladı emme süresi kısaldı etrafa ilgi çok arttı ben ona bağlıyorum.
Denizgozlum En_guzel_yanim tamam O zaman doğum kilosuna göre 6.ayda 8 kilo olsa yetecek. Şu an ki kilosu da doğum kilosuna göre iyi
DoganurcaN Bizimki obeziteye doğru gidiyo😀 1 buçuk aylık 6500 kg, anne sütüyle obez olunmuyomuş allahtan bide o aylarda hareketleniyolar
Findikfistik DoganurcaN Maşallah .🧿 ama siz kendi kendinize nazar edeceksiniz bu gidişle, her yerde görüyorum sizi bebeğinizin kilosu ile övünürken. 😬 yanlış anlamayın ama ben şahsen bir ay az kilo alsa bebeğim hemen buna bağlardım 🤣
Bugrababy DoganurcaN maşallah benim oğlumdan iki taneymis o ayda 😂 kaç kilo doğdu 😂 senin bebis tam kayinvalidelere göre 😂 onlar tombik tombik olsun istiyorlar 😂
insan_insan Ay kontrolünde biraz fazla kilo alıyor ama 4. Aydan sonra biraz azalır kilo alımı dedi doktorumuz.
Goksununannesi htceee98 canım evet azalıyo benim kızım 6.100 çıktı kilosu doğum kilosu 2.5 tu her ay 1 kg alıyordu bu ay daha az almış
Bugrababy htceee98 800 gr almıştı 6800 dü 4.ayda. Her çocuğun gelişimi farklı. Çocuk açlık için ağlamıyorsa doyduğunu düşünüyorsanız kilo alımı da varsa sorun yok. 400-600 gr arası normal sayılıyor diye biliyorum 4.ayda. Daha sonraki aylarda azalacak. Bebeğinizi en iyi siz anlarsınız. Burada 4.ayda 8 kilo olan da var 6 kilo olanda. Buradaki kilolara takılıp kıyas yapmayın. (ben yapıp üzülüyordum o yüzden)