ikizbabymom ayse3366 iğneyi enjektöre yakıp serumu çekiyosun iğneyi çıkarıp enjektörü bebeğin burnundan içeri sıkıyosun benim bebeklerim çok zorlamıştı beni bi iki kez yaptım sadece nazal nem kullandım
salgarsaniye ayse3366 kızım 8 aylik 3 günde bir ancak tıkanıyor kullanıyorum çok iyi birşey onu büyük oglumdada kullandım
ayse3366 En_guzel_yanim teşekkür ederim 🙏 burnu temiz görünüyor ama genizden hırltılı ses geliyor bunun hakkında bir bilginiz var mı bu durumda kullansam geçer mi hırıltısı acaba
En_guzel_yanim Slnkl sezeryan doğumlarda genelde hırıltı oluyor diye biliyorum. Ama siz yinede serum fizyolojik damlatıp biraz bekledikten sonra aspiratörle çekin. Temizleyin burnu
Ecml33 Bnde tek kullanımlık serum fizyolojik kullanıyorum belirli aya kdr aspiratör kullanımı iyi değil genelde günde bazen 1 bazen 2 defa yapıyorum tabi fazla da yapılabilir