Kbremelis Arkadaşlar emzirirken udihindi yağ içtiniz mi ? Kovit geçiriyorum iyi geliyormuş kullanan oldu mu bende kullanacağım da kafam karıştı
Balbocegimm Ben geçirdim emzirirken. Parol dışında bir ilaç kullanmadım. Beslenmeme dikkat ettim. Dediğiniz şeyi bilmiyorum ama bitkisel zeytinyağı gibi bir şeyse sorun olmaz herhalde.