artık yoruldum gerçekten 11 aylık oğlum gündüz hamakta uyuyor gecede hamakta uyutup yatağına alıyoruz ama saat 3 ten snra dakika başı ya kıpırdamalar ya uyanmalar o kadar sıklaştıki 3 ten snra uyumuyorum resmen zaten yatmamız 12 yi buluyor çok yoruldum artık hamakta uyuttuğumuz için mi böyle acaba sürekli sallanmak mı istiyor anlamadım ya