Esraabozdemir09 Ferdaoguzgalip göz pınarında tıkanıklık olabilir . Benim oğlumunda öyleydi . İyice kapanmıştı dokunduğum gibi sarı çapaklar hep akmıştı . Göz doktoru her emzirmede yada mama veririken 10.15 kere masaj yapın geçer demişti . 1 hafta yaptım suan hiç bir sıkıntı yok 😇
Ferdaoguzgalip Esraabozdemir09 tesekkur ederim canim doktorum bi damla soyledi sabahtan kullandim suan acildi gozu cok sukur
Nurell Ferdaoguzgalip canım bizde yaşadık bir defa kaynamış ılımış su ile sildim ve pamukla.. pamuğu suya batır tek seferde sil at yeni pamuk al.. Bana böyle tarif etmişti doktorumuz geçmişti.. Başka bisey kullanma lütfen süt falanda damlatma
Ferdaoguzgalip Nurell haklisin canim bende sadece Dun aksam dedigin gibi ilik suyla yikamistim pamukla silmistim.sabahta doktorumuz cvp verdi bi damla soyledi hemen aldik 2.kullanmamizda gozu acildi cok sukur bi hafta kullanicakmisiz
cydcvk Ferdaoguzgalip göz kanalı tıkalı masaj yapmanız lazım. Youtubedan bakın. Süt damlatmayın zaten. Kaynamış ılınmış suyla pamukla silin. En kısa zamanda doktora gidin damla yazıyor geçmiş olsun
Yagmurmerya Ferdaoguzgalip bunu en iyi geçiren teramicyn. Üstüne tanımıyorum. Damla ve antiniyotikli krem 2hünde iyilestiriyor. Bemim kızım 2sefer olmuştu. Hemşire bunu söyledi. Geçti. SiZde yinede bi sorun ama en iyi bu
Prensinannesii Ferdaoguzgalip bizimde öyleydi çay denedim haftalarca geçmesi netira damla bir ay kullandım daha daha da olmadı
KaranveAnnesi Ferdaoguzgalip bebekken oğlumda da olmuştu dr çay veya süt damlatma mikrop kapar demişti. Ne kadar üzülüyo insan bi çapağa bile. Allah esirgesin yavrularımızı🤲
Ferdaoguzgalip KaranveAnnesi oyle gercekten yabrumun gozu gece kapandi o kadar uzuldumki Allahim beterinden korusun insallah🙏
miladeniz Benım kızımında oyle ıkı kere oldu fucithalmic al canım merhem gibi damla sabah aksam bır damla ver yarına hıcbırseyı kalmaz banada goz doktoru verdı enfeksıyon dedı 1 gunde gecırıyor
Ferdaoguzgalip miladeniz cok tesekkur ederim suan doktorumuz tobrased diye bi damla soyledi eger gecirmezse dediginizi deniycem
cydcvk Ferdaoguzgalip kızım 10 aylık olcak aklıma geldikçe hala masaj yapıyorum. Masajı hiç bırakmayın iyileşse bile. 1 yaşına kadar hala kapanma riski var çünkü kanalın