3MelekAnnesi3 Kızlar oglumun hiç bişeyi yok öksürük nezle grip halsizlik vs yok birden kustu 2 kez cok cok burnundan agzından berbattı yani 12 bucuk aylık ilk kez yasıyoruz bu durumu sizce nedendir 😑
Ayseecm 3MelekAnnesi3 olabilir canım yediği bir şey dokunmuş olabilir bir şeyden tiksinmiş olabilir midesini üşütmüş olabilir
3MelekAnnesi3 Sibls 2 kez süt içti ama daha önceleride içerdi hiç böyle bişey yasamazdık yani farklı hiç bişey yemedi
Sibls 3MelekAnnesi3 sütun tarihine baktınız mı acaba yada siz görmeden başka biri birşey yedirmis olmasın
3MelekAnnesi3 Sibls yok cnm kimseyle görüşmedim ayrıca oglum asla yemez baskasının verdigi i ki ben zor yediriyorum hiç bişeye agzını acmaz ondna gectim sütün tarihide 7 ay tadına baktım gayet normal geldi bugun ası oldu yan etkisi olmus mudur dicem ama sanmıyorum da ne alaka yani
3MelekAnnesi3 Ayseecm Allah korusun yaa inşallah hasta olmaz üşütmemiştir felan su zamanda bide hastalık cıkmasın basımıza 😔yarında gözlemlicem ama hastane işim var yengeme bırakıp gitcem inşallah orda da kusma 😔
Nur98 Yediği birşey dokunmuş olablir, midesini üşütmüş olabilir birde her zaman aynı marka süt mü kullanıyorsunuz onun yagı falan belki agır mı geldi acaba cok geçmiş olsun