Vanilya 38 den sonrası diş ateşi sayılmıyor. Enfeksiyona bağlı bir ateş olabilir. Dediğim gibi bir süre daha gözlem altında tutun geçmezse götürürsünüz. Bir kaç ay evvel ishal,ateş şikayetiyle acile gittik sabaha kadar ateşini düşüremeyince kanında yüksek derecede enfeksiyon çıktı ilaçlarla düzeldi şükür.