3 ay 20 günlük bebeğim var. 9 da uyurdu 3 de birde 6 da emmek için kıpırdanırdı. Bende hemen emzirir yerine bırakırdım. Gözünü açmazdı yani. 2 gün yatılı ablamlar vardı evde. Çocuğun tüm düzeni mahvoldu ya. 10 da,1 de gözünü açmış bakınıyor 2 buçukta gözünü açmış bakınıyor 5 de gözünü açmiş bakınıyor sallamak zorunda kalıyorum falan. Geri eski düzenine nasıl sokabilirim.Kendiliğinden düzelir mi ya:( ?