Gin Birminikannesi ateş düşürücü verdiğiniz halde ateşi düşmüyorsa doktora götürün mutlaka. Üzerini ince giydirin yatırırken ve sürekli kontrol edin.
Ygtakn Birminikannesi canım benım oğlum da pazartesi aşı oldu calpol verdım atesımız bi ara 38 cıktı bezi suda yıkadım kafasına koydum beklettım gerı yıkadım koltuk altına koydum sonra üstünü ince giydırıp incecik baddanıye örtum kafasındakı bezi sürekli degıstırıdm atesi normale döndü
Zeyy16 Birminikannesi canm bildigim kadarrıyla 3.ayda aşı yok anlamadm varda bize mi yapmadılar acaba veya yapmıcklar bizde bugn 2 aylık aşısı vardı birdahaki aşı 4 ayında sadece 3 aylıkda boy kilo kontrolü var dedi
symtpz 3.ay aşıları özel aşılardır isteğe bağlıdır yani bu yüzden rutin de yok ateş 24 saat devam ediyor önerim 6 saatte bir calpol vermen bize doktorumuz böyle uygulattı 4.doz calpoldan sonra ateş sorunu ortadan kalktı..