Ygtakn yavaş yavaş terbiye oluyor göğüsler oyuzden
o aylarda benimde öyleydi gece dolardı sabah işk emzirdikten sonra sönerdi ve gün içinde yetmediğini düşünürdüm ay basında sağlıkocağına gittiğimde anlardım kilo alıp almadığından.
eğer yetmediğini düşünüyorsan yarım saatte bir emzir ve bol su tüket başka çaresi yok bende 4.5.6 ayda kafayı yemek üzereydim cocuk 200-300 gram alıyordu. Şimdi 10,5 aylık oldu kızım sütüm artık çerez gibi geliyor ama yinede geceleri ve sabahları bol bol emzirmeye çalışıyorum hatta oynamasınada müsade ediyorum. Memeyi bırakmasını istemiyorum bir damla bir damladır diyorum ama olmayıncada olmuyor sürahi sürahi su içiyorum genede yok yapı meselesi işte