Benim kızımda 4 aylıktan sonra kilo alımını 200 grama düşürdü sebebi aşırı derece haraketli olması şuan bile eline ne gecse yiyor 8 aylık ama gercekten yemesi güzel yediklerini Bi anda eritebiliyor hiperaktif bebek anneleri anlarlar beni 😢 herkesin cocugu tombik tombik bizimki zayıf gibi görünüyor ama boyunda uzun bazen üzülüyorum bazende diyorum ne kadar yerse yesin 200 grami gecmiyor kilo alımı benimle aynı durumu yaşayan var mı insana cevre baskısı cok oldugu için bu kadar evham yapıyoruz herkesin kafasında belirgin bir cocuk yapısı cocuk kilolu dur kilolu olucak fikri oldugu için düşünüyoruz sağlıklı bir şekilde büyüsünlerde gerisi önemli değil RABBİM acılarını göstermesin çoçuklarımızın