Bademoms ilk defa duydum canim bilmiyorum gebelikte evet boyatilmiyor ama emzirme döneminde herkes boyatiyor saçını yani saci boyali kadınlar gebelikte boyamadigi için dipler vs çok oluyor dogum yapar yapmaz hoopp kuaföre kırkı çıkmadan boyatan arkadaşlarım da vardı. Bende boyattim 2 ay önce açıcı boya vs. Yani cocuk kokusunu almadiysa solunum yoluyla etkilenmediyse bence bir sorun olmaz