Bebeğim 2 ay 25 günlük 2. Adetimi oldum bi 40. Çıkınca 10 gün sonra birde şimdi benim zaten geldiği için ne söktürür bilmiyorum tabiki ağrısı oluyor göğüslerimi bile çok etkiledi ama taze anneyz emziriorz hemen bişiler içmektense az sabreyleyin düzelir gelir inşaAllah