YoldasYilmaz Melegim1tane canim oyle yanıltıyor tartilar cunku bende yapmıştım ayni şeyi farkli çıkıyordu. evdeki tartilar duz durması gerekiyor oyuzDende yanlış çıkıyor.
Senabebek Melegim1tane kıyaslama lafına takılma canım çünkü bunu bende yaptım üzüldüm ondan diyorum eğer doktor iyi diyorsa iyidir kimseyi kilosu ilgilendirmez eğer zayıf diyen olursa ver ağzının payını al sen bak ben doyuramadiysam diyorum kapatıyorlar çeneleri
Littleprinces Doğduklarında önce ödem atıldığı için kilo kaybı oluyor onun üzerine kilo almaya başlıyor ilk 15 gün doğum kilosunda olması gerekiyor ilk ay 900-1000 gr arası kilo alması yeterli o da günlük 30 gr a denk geliyor
DaisyMom Melegim1tane bebeginiz guzel bir kiloda dogmus.Kilosu iyi dogan bebekler oyle asiri kilo almiyor.Saglik ocagindaki takip eden doktorunuz bir sıkinti gormuyorsa sorun etmeyin bence.Her bebek farkli bende hamileyken uzuluyordum ama her bebek bir olmadigini kabul ettim.Benim bebegimde 5 subatta dogdu 2.550 gr.1 aylik asisinda 4 kilo olmustu.Suan kizim 2 aylik 5 kilo oldu.Meme mama gidiyoruz.Zayif dogan bebekler daha cabuk kilo aliyorlar.Bence sizinki de az degil.