2 aylık bebeğim 4500 kiko doktor iyi dedi ama gözüme zayıf geliyor 1 aylıkken küvezde gattı sıcı kaybı ve gaz yüzünden lahma yapılmıştı halsiz düştü kiko alımınyavaş dendi nerde yanlışkık yapıyorum acaba aşırı gazlı bi bebek sürekli ıkınıyor ne zaman doktora gitsek aşırı gazı çıkıyor sap simple gaz danlası kullanıyorum