Minakanne benimde erkenden sütüm kesildi ve bizde doğduğundan beri emzik kullanıyoruz. Sürekli emzik istiyor, resmen bağımlıyız. Artık doktorumuz bile emzigi bırakmamızı söyledi, her görün artık kocaman olmuş emzigi bıraktr diyor. Ama gelde bu bebege anlat bunu. Aynı dertten yanıyorum sürekli emziksiz hayat nasilll?? Burada bekleyeyim belki birinin çözümü bana da derman olur. 🙏 Ve Sizi çok iyi anlıyorummmmm