Sevgili anneler iki aylık bebeğim var.Sutum çok tazyikli geliyor bunun için öneriniz var mı? Sütüm tazyikli olmasa bile bebeğim sütü boğazına çok kaçırıyor bir kaç kez ciddi şekilde boğulur gibi oldu çok korktum.Hastaneye götüreceğim ama acaba bu yaşananlar normal mi yoksa ben mi abartiyorum bilemedim.bu durumda olan var mı? Böyle durumlarda neler yapıyorsunuz ?