Anne25 Kızlar 2 aylık bebeğim var elleri hep ağzında eldiven giydiriyorum hep ellerini ağzına götürüyor neden acaba karnıda tok oluyor yani emziriyorumda hep elleri ağzında
Rumeysa1235 Anne25 benim bebiş de 2 aylık ellerini sürekli ağzına götürüyordu araştırmalarım sonucunda keşfettiği için götürürlermiş eldivenleri rafa kaldırma zamanı geldi :)
Yaseminakkoyunk1 Anne25 bebeklerin ilk oyuncakları elleridiiirrr 😋 ımmm o tatlı elleri yiyecek sende onu keyifle seyredeceksiiin dünyada da daha mutlu olduğun an olmayacak o esnada 🥺 sonralarda da o elleri sana öptürecek ıslak ıslak ama sen yine de o elleri öpeceksin 😝🤗keyfini çıkar
Anne25 Sinemisssss yaa ben daha tırnaklarını kesemedim 32 haftalık doğdu yeni yeni tırnakları uzuyor o yüzden eldiven le bir yerini çizecek diye korkuyorum en azından kesene kadar
GoGirl Anne25 tirnaklarini uyurken guzelce kes eldiveni cikar cok takmis ellerini kesfetmesi onemli bir gelisim
Findikfistik Anne25 Bende eldivenleri unuttum daha birkaç hafta önce çıkarttık 2 aylık olduğumuzda . Sizde çıkartın isterseniz biraz çiziyor ama böyle böyle ellerini tanıyorlar keşfediyorlar ☺️
Gokcelgin Anne25 büyüyor ve keşfediyor artık eldiven takmayın tırnaklarını düzenli kesin törpüleyin sorun olmaz bence 😇😇😇
Bursa97 Anne25 benim bebişim de 2 aylık ellerini ağzına goturuyor benim hoşuma gidiyor aksine birşeyleri keşfediyor diye 😊 eldivenleri çıkarın bence artık ya biz çok oldu cikarali 🤣
mert2021 Ya bende çıkarmak istiyorum 3 aylık olacak nerdeyse ama el ayak bumbuz kesiliyor resmen çıkarınca
Denizgozlum mert2021 el ayağının soğuk Olmasına takılmayın. O üşüdüğü için soğuk olmuyor. Bebeklerin dolaşım sistemleri gelişmedipi için öyle. Bir doktor şöyle demişti “ eller ayaklar bebeklerde vücudun kliması gibidir. Sıcaklığını oradan attığı için soğuk üşüdüğü için değil :)”
Denizgozlum Anne25 çok iyi yapmışsınız oral dönemde ve ellerini ağız yoluyla keşfediyor. Gelişimini engellememek gerek. Ben sırf eldiveni çıkarmak için bir haftalıkken tırnaklarını kestim ki ellerini erkenden keşfedin diye:) doktorlar bir haftalıkken kesebilirsiniz diyor eğer uzadıysa
Tokgozss @Anne25 artık eldivenlerini çıkartın tırnaklarını kesin, bizimde öyleydi ellerini keşfediyor eline ne takarsanız takın nemli nemli olur kokar sonra. Ellerini tanıyor artık hareket ettirecek sonrası dokunmaya tutmaya başlıcadan kötü bir durum yok :)
Anne25 Tokgozss şimdi tertemiz kestim tırnaklarını çıkarttık eldivenleri ay çok üzüldüm ya keşke erkenden yapsaydım 😑😑😑