KereMini1 benim oğlumda 17 aylık sabah 7 de kalkıyor.
(Raporlu mamalar var takviye gıda diyorlar sanırım) 6 ölçek mama içiyor 10-10:30 yarım yumurta az peynir bir zeytin biraz da pekmez yiyor 12 gibi uyuyor, 3 te yarım tabak yemek yiyor artık evde ne varsa pilav-çorba vs 4ü geçerken meyve ya da atıştırmalık, 6 da yine yarım tabak- 1 kase yemek, 7:30-8 gibi de kaşık mama hazırlıyorum genelde iki ölçü yiyor ve yatıyor. Bende az yiyor diye kendimi paralıyorum çünkü hiç kilo alamıyor o yüzden mama yazdı doktor onun da desteği ile güç bela 200-300 gram aldı geçen ay😔 bütün değerleri normal korkma dedi doktor belki size de fikir olur 🌸