MakbuleeT neden bu kadar kiloya takıyorsunuz gayet güzel kilosu ayda 1 kilo almış nerdeyse bebeğinizin herşeyden önce sağlıklı olması iyidir kiloyu bu kadar dert etmeyin her bebek kilolu olacak diye bir şey yok bizim Türk milleti alismis şişko bebeğe zayıf bı bebek görünce acıyarak bakıyorlar kilo hiç bir xaman iyi değil bence takmayın bu kadar gayet güzel sıkıntı yapmayın ..