Bebeğim 20 aylık bi ayı geçti nerdeyse burun akıntısı gün içinde ad da olsa oluyor geceleri sabahları öksürük var doktora gittik bronşitten dolayı böyle küçükkende öyleydi buhar kullanıyoruz ama kafama takıkdı niye geçmediği internetten araştırınca korktum kötü bişey mi var diye😓