Benim bebeğimde aynı durumdaydı o dönemlerde şu anda 10 aylık blw yöntemini denemenizi öneririm bu arada bebiş yiyeceklerle ilgilenirken o arada sizde kolaylıkla yedirebilirsiniz ben yemek yemeyi bu şekilde sevdirdim bebekler yedikleri yiyeceği keşfetmek istedikleri için oluyor kaşık reddi çok yaşamıştık bizde