Allah rızası için bilen desin yüksek ateşle kusmayla hastaneye geldik.doktor kanda enfeksiyon var dedi.ishal yok.bişeyler yemesi lazım dedi ama naptıysam yediremiyorum yardımcı olun nasıl besleyeyim lütfen.ilk bebeğim ve tekim hastanede hiç kimsem yok burada.