Merhaba sevgili anneler. Memurum ücretsiz izindeyim. Yazı geçirdikten sonra bebeğim ortalama 18′lıkken biraz maddi sebeplerden biraz da bebeğime yardımsız baktığım için açıkçası tükenme durumlarından işe başlamayı düşünüyorum. Bebeğimi çok seviyorum ama benim psikolojim iyi olursa bebeğime de güzel bakım verebilirim diye düşünüyorum. Ortalama bu aylarda bebeği kreşe başlayan annelerden düşüncelerini almak istiyorum. Memnun musunuz, bez değiştiriyorlar mı, fiyatları nedir, olumlu-olumsuz tarafları nedir?