ipekgonul bizim de bugün ateşimiz çıktı daha önceden idrar yolu enfeksiyonu geçmişimiz olduğu için yine idrar yolu enfeksiyonundan şüphelendiler. Ama daha önceki enfeksiyonlar ateş yapmamıştı. Daha önce 3 kere idrar yolu enfeksiyonu geçirdi. Tekrar acile gittik idrar tahlili verdik. Bence idrar yolu enfeksiyonu ile ilgili değil ateşi. Çünkü çok berrakti idrarı. Şuan ateşimiz yine çıktı. Sabaha kadar tekrarlarsa yine çocuk doktoruna goturucem.