Hayrli geceler kızlar bsey sorucm eltim kac aydır rahatsız yani başının üşüdüğünü sanki kafamın içi açık hava giriyor diyor ayrıca el titremesi de var ama bu içten sanirm cnki bn görmüyorm yani hastane hastane geziyor ama kimse net brsy söylemiyor o ağladıkça bnde üzülüyorm varmi aranızda çevrenizde bu durumu yaşayanlar ?