Fencimam ben hiç problem yaşamadım valla primadan pek farkı yoktu bana göre sleppy hiç kullanmadım o nasıl bilmiyorum oyüzden ama goonda öyle biyerde toplanma filan olmamıştı az sayılı bi paket alıp deneyin öyle karar verin bence ben alırken 132 li paket almıştım bittiğinde üzülmüştüm hatta keşke prima almasaydım goon alsaydım filan diye ama şuanda primayla devam ediyorm duruma göre geçebilirim goon a