Alptpk
YigitYusuf2917 benimde bebeğim 5,5 aylık bi hafta once atlattık koronayı ikimizde pozitiftik. ateş için ne verdiler neler yaptınız. bizimkinin ilk üc gün ateşi vardı gece gündüz başında bekledik calpol ve fitil kullandık gün aşırı birde burun için okyanus suyu. başka tedavi vermediler ama üc gün sonra ateşi düştü durumu normale geçmişti. kendinizi ve moralinizi yüksek tutun cocugunuzun size ihtiyacı var o durumu cok iyi bilirim ama inanın geçiyor, onların bünyeleri bizden daha güçlü unıtmayın🙏🏻🙏🏻