Beatrice00 Kizlar oglum 7 ay 2 gunluk. 4 ay 24 gunlukken ek gidaya geçmiştik yogun bi şekilde alerjisi oldugundan dolayi. Ek gidadan sonra gaz sancıları basladi ozellikle geceleri perisan durumdayiz bizim gibi olan var mi cok caresiz bırakıyor insani bu durum
Fulyaalinmina Beatrice00 bizimde 4. Ayda. Sonra gaz sancıları arttı 5 buçuk aylık ama ek gıda almıyor yani sadece tadım yapıyorum. Her beslenme öncesi relaktaz diye bir damladan 5 damla ağzına damlatiyorim çok iyi geldi bir araştırın isterseniz o kadar çok ilaç denedik şuan çok iyiyiz şükür ki
Beatrice00 Fulyaalinmina onu kullanmistik onceden gaz sancilari oldugunda ama suanki durum kadar yogun olmamisti uyuyamiyor oglum resmen.yine o donemde kullandigimiz sab simplex kullanıyoruz ama ne zaman gececek bu durum bilmiorum
Asl90 Gaz yapacak yiyecekler mi veriyorsunuz? Biraz erken başlamak zorunda kalmışsınız belki sindirim sistemi zorlanmıştır. Probiyotik verebilirsiniz.
Beatrice00 Asl90 doktorumuz baya yigun gecirdi alerji gecti cok sukur bu sayede ama bu kaldi malesef gaz yapan yiyecekler vermedigimde de ayni malesef ki gaz yapmayan yiyecek var mi
Fulyaalinmina Beatrice00 sab simpleks bize daha da sancı yaptı ya Nurse Harveys de hiç işe yaramadı. bunu içince bayağı düzeldi inşallah biran önce iyi olsunlar da çok zor gaz problemi
Asl90 Beatrice00 çok geçmiş olsun en azından alerjiden kurtulmuşsunuz. Lif oranı yüksek gıdalara yönelin daha fazla. Probiyotik tozlar kullanın bol karın masajı. 7 aylık oğluma hala karın masajı yaparım iyi gelir.