Oğlum 2 yaş 1 aylık akşamlar 10 da uyurdu beşikten inmeyi öğrendi ne zaman yatırsam kacip içeri geliyor uyku saati 1 2 yi buluyor gündüz de bu böyle 1 de yatardı 3 4 e kadar uğraşıyoruz bi fikir verin bunun önüne nasıl geçebilirim oyun haline getirdi resmen yanıma da alıştırmak istemiyorum bu arada 1 yaşından beri kendi uyuyor