Biz de 1 ay önce yaptırdık oğlum 6.5 aylıkken. Hiç bir şey yapmanıza gerek yok dedi aynı şekilde doktorumuz. Sünnet oldu 2 saat sonra hastaneden çıktık ve yaptığımız tek şey ilk iki gün ağrı kesici fitil vermek ve düzenli olarak yara kremi sürmek oldu. Çiş yaptıkça orasının iyileşeceğini söylemişti doktor öyle de oldu 😇