Kızlar merhabalar bebeğim alerjik bir bebekti şükür atlattık ve diyetimiz bitti alerjik mamaya bitene kadar devam edin ara ara süt içirmeye de başlayabilirsiniz dedi doktorumuz ama ben süt ev yapımı biberon mama vs ne denediysem bebeğimin vücudu dökmeye devam ediyor sizce bu özel mama bitince nasıl bir yol izlemeliyim tekrar alerjisi başlayacak diye korkuyorum mayısta 2 yaşına girecek mamayı bıraktırmayı istiyorum bebeğim şuan bu ortama hazır değil gibi tecrübeli anneler nasıl bir yol izlediniz fikirlerinize ihtiyacım var ❤️❤️