bsradmlpnr hayır sünnetten sonra hiç huysuzlanmadı. Hatta doktor sünnet olduğu gün bu gece uyumaz belki agrısı olur demişti. O gece hiç uyumadığı kadar uyumuştu bebekken çok kolay. Zaten doktorlarda yenidoğan sünnetini öneriyorlar. ben sünnet anında görmedim ameliyathaneye götürdüler ama bebek sonuçta dokunsan ağlar lokal anestezi olsa da ağlamıştır eminim.