Arkadaşlar öncelikle 90gün önce Doğum yaptım premetüre bir bebeğim oldu 33haftada başka bir şehirde küvez iyi diye burda 60.gün gittim doktora geçmesi lazım kanama diye kanama durdurucu ilaç verdi içtim ama hiç bir etkisi olmadı hadi geçer falan derken 1ay geçmiş yarın doktoru arayıp soracağim çok korkuyorum çok zor şartlarda bebeğim oldu kanması uzun süren varmı