Kızlar merhaba. Birkaç gecedir kızım çok huysuzlanıp uyanıyor. Kucağımda dalıyor yatırınca uyanıyor dönmeye çalışıyor, yüzüstü yatmak istediğini düşündüm ki sanırım öyle bu şekilde yatırınca uyuyor. Sorum şu korkuyorum yüzü kapanır mı ? Uyuyabilir mi böyle ? 