Kızlar annem 45 yaşında. Karnında yıllardır miyomlar var ve 2-3 kilo civarıymış. Yarın ameliyatı var. Benim ufak bebeğim var ve hamileyim. Yanında olamayacağım evde bekleyeceğim. Ama korkudan gözüme uyku girmiyor. Bu konuda bilgisi olan var mı ameliyat riskli mi ? Çok ağrılı geçer mi zor mu ? Lütfen bilgisi olan yazarsa çok sevinirim. Ayrıca idrar kesesi yeri değişmiş ve alttan da ikinci ameliyatla onu düzeltecekler. Yani bi seferde iki ameliyat. Dualarınıza çok ihtiyacım var. Allah razı olsun şimdiden