Dilaralparslan ben 8.ayda bıraktım gece mamalarını emmeyi de kendi bıraktı zaten o zamandan sonra gece uykuları güzeldi kalkınca falan su verdim bikaç kere alıştı kilosu herşeyi de yerinde çok şükür.. O yüzden dedim her şeyi normalse geceleri artık ihtiyacı kalmıyor bebişlerin beslenmeye aerık alışkanlığa dönüyor bunların ki 😊